(+45) 2176 1170 lasse@loemmel.dk

Logo & Visuel identitet

Dit udtryk er afgørende for opfattelsen af dit brand, og brandets salgsperformance.

En stærk visuel identitet, skaber salg

En visuel identitet, er mere end bare et logo og en farvepalette; Den repræsenterer og understøtter virksomhedens kernefortælling – mens den på samme tid har et særpræg, som gør den genkendelig og unik.

Design hos Lömmel, skabes altid ud fra en tværfaglig bevidsthed, mellem branding, salgs viden og indsigter i markedet. Jo tættere, vi kan være på hinanden i processen, des stærkere bliver identiteten.

Identitetsdesign med et salgsfokus. 

Ting du bør vide om logo design

Gennem min tid med Lömmel, har jeg mødt mange af de samme spørgsmål, vedrørende logo design. I videoen her taler jeg om grundprincipper, som afgør et godt logo. Hvordan man, som kunde, køber en proces, og ikke et decideret slutprodukt.

Hvis du er nysgerrig på logodesign, er dette nogle gode principper at kende. 

Lömmel = Identitetsdesign med et brand- og salgsfokus. 

Hvad koster et logo?

Prisen på et logo, afgøres af parametre, som;

  • Forventede effekt
  • Virksomhedens situation
  • Berøringsflader, hvor logo skal ses
  • Omfanget af opgaven

Der findes ikke en one-size-fits-all prispakke, fordi et logodesign altid bør skræddersys til netop jeres konkrete behov og aktuelle situation. Hos Lömmel arbejder vi altid med at skabe identitetsdesign, frem for ‘blot’ logodesign.

Se videoen her for at få indsigt i Lömmels prissætning.

 

Case: Mabel Kafferi

Mabel, stod foran at skulle etablere en lille kaffebar, midt i Aalborg, blandt mange konkurrenter. Det var særligt vigtigt at identiteten blev markant og særpræget, således identiteten fremstod vedkommende og genkendelig.

En vellykket case, som Lömmel er særligt stolt af.

Designopgaver, vi kan løse

I Lömmel arbejder vi med en bred kombineret kompetencevifte indenfor Grafisk Design, UI & UX design, e-commerce og salg.

Website- & App design

Brugerrejsen er afgørende for dit salg. Et velovervejet design, ikke bare fastholder dine besøgende, men konverterer bedre. Her spiller god UI & UX Design ind: brugercentreret design øger hjemmesidens performance.

Visuelle identiteter

Den visuelle identitet er til stede i alle visuelle berøringsflader af virksomheden; website, sociale medier, produktemballager, print, nyhedsbreve og butiksindretning. Dette er et vigtigt led i virksomhedens brand.

 

Konceptudvikling

Hvis virksomheden ønsker at udvikle sig, i nye retninger, kan Lömmel være partner i denne proces. Vi har en bred digital forståelse, og kan navigere  processer, som kan skabe nye og interessante løsninger. 

Udvalgte identitets cases

Treshøje gårdbutik reference

Skal vi tale om mulighederne?

5 + 1 =

Nyeste blogindlæg

Har du læst Lömmel bloggen?

Ting du bør vide om logo design

Ting du bør vide om logo design

Dato: 9. April 2020 5 min. video  Logo design er altid vildt spændende! Ofte starter vi med en ren tavle, hvor designeren og kunden sammen skal  definere det helt rigtige udtryk, som skal være kendetegnet for virksomheden fremover. Gennem de par år, hvor jeg har...

Neo-generalisten: et opgør med siloer

Neo-generalisten: et opgør med siloer

Dato: 11. Marts 2020 5 min. læsning  Er generalisten virkelig så ilde anset? I dette indlæg slår jeg et slag for generalisten, som ofte bliver en udskældt profil, som resultatet af specialist-glorificeringen.  Et slag for generalisten Generalist-betegnelsen har i...

Lömmel nomineret af EY til Årets Startup

Lömmel nomineret af EY til Årets Startup

Dato: 10. September 2019 AalborgEY's Entrepreneur of the Year er verdens mest anerkendte vækstskaberkonkurrence, som hylder de bedste vækstskabere i Danmark og globalt. Som et lyn fra en klar himmel En jury har nomineret Lömmel i kategorien 'Årets Startup' til EY...