Om Lömmel
Virksomhedens digitale brandpartnerHvad er Lömmel
Lömmel er en design og branding virksomhed, som styrker virksomheders visuelle udtryk og brand. Vi arbejder med salgsfremmende design, solide brandstrategier og video marketing.
Med Lömmel som samarbejdspartner får I en dynamisk cocktail af kreativitet, strategi og konceptudvikling, pakket ind i en tankegang der centrerer omkring at skabe jer salg og resultater.
Lömmel blev i 2019 nomineret i kategorien ‘Årets Startup’ i EY’s Entrepreneur of the Year konkurrence.
Hvem er kunde
Som samarbejdspartner og kunde hos Lömmel er I ambitiøse omkring jeres brand og ikke bange for at udfordre normen. I tør investere på den lange bane, når vi igangsætter vores samarbejde, fordi I ved at vejen til et stærkt brand er et maraton, og ikke et sprint.
Få en uforpligtende samtale – skriv til lasse@loemmel.dk
Passion for kreativitet
Med en livslang passion for kreative udfoldelser, har jeg aldrig været bange for at skille mig ud; hverken da jeg dansede bag Razz til MGP 2002, eller da jeg senere troede jeg skulle være rapstjerne. (Det blev jeg ikke)
I en alder af 28 år, havde jeg et godt betalt job som Konceptansvarlig i det hedengangne Stereo Studio, men fandt undervejs ud af, at mit kald var at arbejde med Design & Branding. Kort efter var jobbet opsagt og jeg var på vej mod en helt ny karrierevej. Undervejs ulmede tankerne om at blive selvstændig – og hér opstod ideen om Lömmel.
Ordet lømmel står for nogen som synonym for en ‘flab’ eller en ‘rod’. For mig, kan lømlen symbolsk oversættes til en mønsterbryder, én der bryder normen.
ÅRS BRED ERFARING
år UNG
søn + en kæreste
%
Passioneret
- Salgsassistent, Salling Group (’05)
- Handelsskolen (’07)
- Salgsassistent, Stereo Studio (’07)
- Konceptansvarlig, Stereo Studio (- ’15)
- Grafisk Designteknolog, UCN (’15-’17)
- New Balance, praktik
- Salgsrådgiver, Telia Danmark
- Pba. Digital Konceptudvikling, UCN (’17-’18)
- Lömmel Design & Branding (’18 – nu)
Andre passioner
Ordet ‘Alfisti’ betyder at man er Alfa Romeo-tosset. Alfa Romeo er et brand, som taler til hjertet, og mit har de ramt. Derfor købte jeg en Alfa Romeo, i samme sekund, jeg fik muligheden.
Jeg er livslang Liverpool-fan, og drømmer om at komme en tur på Anfield og synge ‘You’ll Never Walk Alone’. Af den grund var også en stor oplevelse at få lov til at arbejde en stund for den daværende trøjesponsor, New Balance, som gav mig en signeret Liverpool trøje, som tak for samarbejdet.
Læs de seneste Lömmel blogindlæg
Har du læst Lömmel bloggen? Jeg deler ud af mine synspunkter og erfaringer.
Giv det et skud og skriv gerne til mig, hvad du synes.
Framework: Det gode brandnavn
Dato: 19. Feb. 2021 Læsetid 10 min. Hvordan finder man på et navn til virksomheden? Det er svært at finde et godt brandnavn. De, der har prøvet det kan berette, at det er en frustrerende proces. Hvad værre er, så er langt størstedelen af de gode navne optaget og...
Ting du bør vide om logo design
Dato: 9. April 2020 5 min. video Logo design er altid vildt spændende! Ofte starter vi med en ren tavle, hvor designeren og kunden sammen skal definere det helt rigtige udtryk, som skal være kendetegnet for virksomheden fremover. Gennem de par år, hvor jeg har...
Neo-generalisten: et opgør med siloer
Dato: 11. Marts 2020 5 min. læsning Er generalisten virkelig så ilde anset? I dette indlæg slår jeg et slag for generalisten, som ofte bliver en udskældt profil, som resultatet af specialist-glorificeringen. Et slag for generalisten Generalist-betegnelsen har i...