(+45) 2176 1170 lasse@loemmel.dk

Om Lömmel

Lasse Giversen

Digital Konceptudvikler og Grafisk Designer, med salgsbaggrund

Passion for kreativitet

Med en livslang kreativ passion, har jeg aldrig været bange for at skille mig ud; hverken da jeg dansede bag Razz til MGP 2002, eller da jeg senere troede jeg skulle være rapstjerne. (Det blev jeg ikke)

I en alder af 28 år, havde jeg et godt betalt job som Konceptansvarlig i det hedengangne Stereo Studio, men fandt pludseligt ud af at mit kald var at arbejde med Design & Branding. Kort efter var jobbet opsagt og jeg var på vej mod en helt ny karrierevej. Undervejs ulmede tankerne om at blive selvstændig – og hér opstod ideen om Lömmel.

Ordet lømmel står for nogen som synonym for en ‘flab’ eller en ‘rod’.
Rent symbolsk, er lømlen én der bryder normen.

Mit navn er Lasse Giversen, og jeg skaber kreative løsninger inden for Design, Branding, Konceptudvikling, Marketing & Video. Altid med øje og forståelse for samspillet herimellem.

ÅRS ERFARING

år gammel

søn + en kæreste

%

Passioneret

Stor erfaring

Min erfaring spænder vidt: fra arbejdet som menig salgsmedarbejder på gulvet, til ansvaret for indkøb og markedsføring i en større kæde.

Denne erfaring har jeg med mig i alt jeg foretager mig, hvilket giver mig flere perspektiver, i arbejdet med Design, Branding og Markedsføring.

 

Andre passioner

Ordet ‘Alfisti’ betyder at man er Alfa Romeo-tosset, hvilket jeg må vedkende mig at være. Hvis du ser en bette rap Alfa Romeo på landevejen, er der en sandsynlighed for at det er mig bag rattet.

Herudover er jeg livslang Liverpool-fan, og drømmer om at komme en tur på Anfield og synge ‘You’ll Never Walk Alone’.

Læs seneste blogindlæg

Har du læst Lömmel bloggen? Jeg deler ud af mine synspunkter og erfaringer.
Giv det et skud og skriv gerne til mig, hvad du synes.

Fodbold og regnbueflag

Dato: 24. Juli 2019 AalborgxLiverpool FC ændrede i nat profilbillede på deres SoMe kanaler. Regnbueflaget danner baggrund til det foranliggende historiske klublogo. Ved første øjekast virker det ufarligt og trivielt. Indtil man læser det hadefulde kommentarspor. Jeg...

Dårligt design koster kassen

Dato: 18. Juni 2019 AalborgCorporate identity. Visuel Identitet. Brand identitet. Whatever. Uanset hvad du vælger at kalde det; så er det vigtigt. For dårligt design er dyrt - også selvom du tror du sparer penge. Sanse-overload Vi lever i en samtid, hvor vores hjerner...

Nike er kongerne af branding

Dato: 15. Maj 2019 AalborgDu skal stå for noget.. Nike er konger af branding 👑Hvad der indledningsvis virkede som en shitstorm, med kursfald og afbrændte sneakers, da de 'endorsede' Colin Kaepernick - endte med at øge Nikes markedsværdi. Markant. Jeg vil ikke...