(+45) 2176 1170 lasse@loemmel.dk

Digitalt Design

Din visuelle identitet er altafgørende
 

En stærk visuel identitet, skaber salg

En visuel identitet er mere end bare et logo og en farvepalette; Den er fortællende om virksomhedens mission, vision og værdier – mens den på samme tid har et særpræg, der gør den genkendelig og unik.

Hos Lömmel får du ikke blot synspunkter fra en grafisk designer, men en Digital Konceptudvikler, med en baggrund indenfor både Salg og Design.

Digitalt Design med et salgsfokus.

Case: Rejsen med Ryå is

I 2018 kastede Aabybro Mejeri og Lömmel sig sammen ud i, en komplet relancering af den visuelle identitet til Ryå is. Mejeriet i Aabybro er over 130 år gammelt, familieejet og fremstiller deres prisvindende Ryå is ud fra gamle stolte håndværkstraditioner.

Virksomhedens historie søgte vi at fremhæve i det visuelle udtryk, således man aldrig ville være i tvivl om hvordan en Ryå is ser ud; om det er i køledisken eller i forventningens glæde før en dessert.

Hvad er Digitalt Design?

Ordet Digitalt Design dækker i Lömmel-regi over en kombineret viden indenfor Grafisk Design, e-handel, Salg, Marketing og Konceptudvikling.

Website design

Brugerrejsen er afgørende for dit salg. Et velovervejet design ikke bare fastholder dine besøgende, men konverterer bedre. Her taler man især om begrebet UX: Brugercentreret design. Dette kan Lömmel hjælpe jer med.

Visuel identitet

Den visuelle identitet er til stede i alle visuelle berøringsflader af virksomheden; website, sociale medier, produktemballager, print, nyhedsbreve og butiksindretning. Dette er et vigtigt led i virksomhedens branding.

Digital Konceptudvikling

Ønsker I at udvikle virksomheden i nye retninger? Lömmel arbejder med en digital forståelse i en række processer, som kan skabe nye og interessante løsninger. Digitalt Design og konceptudvikling med Lömmel perspektiv.

Udvalgte design eksempler

Nyeste blogindlæg

Har du læst Lömmel bloggen?

Dårligt design koster kassen

Dato: 18. Juni 2019 AalborgCorporate identity. Visuel Identitet. Brand identitet. Whatever. Uanset hvad du vælger at kalde det; så er det vigtigt. Sanse-overload Vi lever i en samtid, hvor vores hjerner tæskes med kontinuerlige sanseindtryk. Hvor end vi drejer hovedet...

Nike er kongerne af branding

Dato: 15. Maj 2019 AalborgDu skal stå for noget.. Nike er konger af branding 👑Hvad der indledningsvis virkede som en shitstorm, med kursfald og afbrændte sneakers, da de 'endorsede' Colin Kaepernick - endte med at øge Nikes markedsværdi. Markant. Jeg vil ikke...

Lömmel i Danskerbingo på P3

Dato: 28. Feb. 2019 "Har du været med i MGP - så ring!" Jeg hørte ikke selv radio men pludselig bliver jeg ringet op af min far, der råber at jeg skal ringe ind til P3. Så det gjorde jeg da. Grunden til min far insisterede på jeg ringede skyldes at jeg som 15 årig...