fbpx
(+45) 2176 1170 lasse@loemmel.dk

Branding og Brandpartnerskab

Et stærkt defineret brand, sælger markant bedre.

 

Hvad er branding?

Branding handler i bund og grund, om at etablere en relation til sine modtagere. En relation der gør at forbrugeren vælger jeres brand til, ikke på baggrund af pris, men grundet tilhørsforholdet og merværdien, som jeres brand vækker hos den enkelte. Branding er i høj grad en disciplin, hvor man tør se indad og kigge kritisk på alle kontaktflader. Uanset om vi taler employer branding, personlig branding, eller corporate branding.

Med et partnerskab, arbejder Lömmel tæt sammen med virksomheden på at styrke de forskellige parametre, der udgør netop jeres brand.

Lömmel hjælper virksomheder med at definere en brandstrategi, som således bliver rettesnor for al kommunikation og udtryksformer.

Hvad får du med et partnerskab?

Et samarbejde med Lömmel styrker dit brand. Her er hvordan.

Overblik

Sammen gennemgår vi de forskellige kommunikationskanaler og kontaktflader, kortlægger indsatsområder, og formulerer en strategi og slagplan.

Formål

Med afsæt i en klar strategi og med en følelse af ‘purpose’, kan den interne og eksterne kommunikation styrkes markant. Her effektueres indsatsen.

Rådgivning

Hav Lömmel med på sidelinjen som sparringspartner og rådgiver. Lömmel kan skabe indhold og løsninger der støtter op om brandet, og den røde tråd.

5 grunde til branding

1. Branding vækker tillid

Når en virksomhed præsenterer sig selv professionelt, og har etableret social proof der bekræfter at deres service og produkter har kvalitet, vil potentielle kunder være tryggere ved at købe.

2. Branding øger genkendelsen

Branding er ikke dit logo. Men logoet er en del af dit brand. En flot visuel identitet og et godt logo, kan vække genkendelse hos forbrugerne, således I er top-of-mind indenfor jeres område.

3. Branding styrker din markedsføring

Med et klart defineret brand, forstærkes jeres evne til at skabe markedsføring der har effekt.

4. Branding motiverer ansatte

Alle kan ansætte medarbejdere, men et stærkt brand tiltrækker motiverede medarbejdere, der føler sig inspireret til at bære virksomhedens mission og vision fremad. Når dit brand vækker stolthed, løftes moralen og produktiviteten.

5. Branding skaber mere salg

Branding er én af de bedste måder at vække word-of-mouth og få opmærksomhed. Netop derfor er det vigtigt at ens visuelle udtryk, markedsføring,  og omdømme har samhørighed. 

Nyeste blogindlæg

Har du prøvet at læse Lömmel bloggen?

Video workshop med Lömmel Design & Branding

Dato: 5. Marts 2019 Varighed: ca. 2 timer Niveau: Begynder Video - hvordan kommer jeg igang? Kom til oplæg om hvordan du kan lave bedre video indhold til Sociale Medier. Her tager vi på en fælles tur rundt i manegen og ser på gode huskeregler og metoder, der sikrer at...

Forskellen på Branding og Marketing

Forskellene på Branding og Marketing Hvis jeg bad dig om at definere forskellene på de to lige nu, havde du så et klokkeklart svar? Min egen oplevelse er at begreberne, Branding og Marketing, meget ofte blandes sammen. Ikke kun i ledelser og bestyrelser, men endda...

Lömmel til Startup Dating 2018

Ses vi til Startup dating? Jeg deltager til Startup Dating i kuppelsalen hos NORDJYSKE d. 15. November. Arrangementet afholdes af UCN og Aalborg Universitets Inkubations miljø; SEA. Jeg leder efter en person der har lyst til at hjælpe mig og Lömmel til næste niveau! 🙌...