(+45) 2176 1170 lasse@loemmel.dk

Branding og Brandpartnerskab

Et stærkt defineret brand, sælger markant bedre.

 

Hvad er branding?

Branding handler i bund og grund, om at etablere en relation til sine modtagere. En relation der gør at forbrugeren vælger jeres brand til. Ikke på baggrund af pris, men grundet tilhørsforholdet og merværdien, som jeres brand vækker hos den enkelte. Branding er i høj grad en disciplin, hvor man tør se indad og kigge kritisk på alle kontaktflader. Uanset om vi taler employer branding, personlig branding, eller corporate branding.

Med et partnerskab, arbejder Lömmel tæt sammen med virksomheden på at styrke de forskellige parametre, der udgør netop jeres brand.

Lömmel hjælper virksomheder med at definere en brandstrategi, som således bliver rettesnor for al kommunikation og udtryksformer.

Hvad får du med et partnerskab?

Et samarbejde med Lömmel styrker dit brand. Her er hvordan.

Overblik

Sammen gennemgår vi de forskellige kommunikationskanaler og kontaktflader, kortlægger indsatsområder, og formulerer en strategi og slagplan.

Formål

Med afsæt i en klar strategi og med en følelse af ‘purpose’, kan den interne og eksterne kommunikation styrkes markant. Her effektueres indsatsen.

Rådgivning

Hav Lömmel med på sidelinjen som sparringspartner og rådgiver. Lömmel kan skabe indhold og løsninger der støtter op om brandet, og den røde tråd.

5 grunde til branding

1. Branding vækker tillid

Når en virksomhed præsenterer sig selv professionelt, og har etableret social proof der bekræfter at deres service og produkter har kvalitet, vil potentielle kunder være tryggere ved at købe.

2. Branding øger genkendelsen

Branding er ikke dit logo. Men logoet er en del af dit brand. En flot visuel identitet og et godt logo, kan vække genkendelse hos forbrugerne, således I er top-of-mind indenfor jeres område.

3. Branding styrker din markedsføring

Med et klart defineret brand, forstærkes jeres evne til at skabe markedsføring der har reel effekt.

4. Branding motiverer ansatte

Alle kan ansætte medarbejdere, men et stærkt brand tiltrækker motiverede medarbejdere, der føler sig inspireret til at bære virksomhedens mission og vision fremad. Når dit brand vækker stolthed, løftes moralen og produktiviteten.

5. Branding skaber mere salg

Branding er én af de bedste måder at vække word-of-mouth og få opmærksomhed. Netop derfor er det vigtigt at ens visuelle udtryk, markedsføring,  og omdømme har samhørighed. 

Nyeste blogindlæg

Har du prøvet at læse Lömmel bloggen?

Fodbold og regnbueflag

Dato: 24. Juli 2019 AalborgxLiverpool FC ændrede i nat profilbillede på deres SoMe kanaler. Regnbueflaget danner baggrund til det foranliggende historiske klublogo. Ved første øjekast virker det ufarligt og trivielt. Indtil man læser det hadefulde kommentarspor. Jeg...

Dårligt design koster kassen

Dato: 18. Juni 2019 AalborgCorporate identity. Visuel Identitet. Brand identitet. Whatever. Uanset hvad du vælger at kalde det; så er det vigtigt. For dårligt design er dyrt - også selvom du tror du sparer penge. Sanse-overload Vi lever i en samtid, hvor vores hjerner...

Nike er kongerne af branding

Dato: 15. Maj 2019 AalborgDu skal stå for noget.. Nike er konger af branding 👑Hvad der indledningsvis virkede som en shitstorm, med kursfald og afbrændte sneakers, da de 'endorsede' Colin Kaepernick - endte med at øge Nikes markedsværdi. Markant. Jeg vil ikke...